Cenusareasa Lucia are nevoie de pantofiori la comanda | Cinderella Lucia needs custom made shoes

Image

Poate nu se vede in poza, dar diferenta dintre talpile Luciei este evidenta – la piciorul stang talpa este mai ingusta, mai scurta si degetele mai micute. Diferenta se vede si comparand lungimea celor doua picioare.

Din pacate stangul creste mai greu.

Lucia poarta, de cand se trezeste pana seara cand merge la culcare, orteza. O problema serioasa e gasirea unor incaltari care sa nu o deranjeze, si care sa ii faciliteze mersul.

Cunoasteti unde se pot face ghetute/pantofi/adidasi etc pt copii la comanda? Nu ma refer la cei ortopedici, pt ca in cazul ei nu sunt indicati. Oricum, la cabinetele de protetica si corectare ortopedica costa enorm si noi cautam sa facem niste incaltari normale, doar usor mai late la piciorul stang, pt a se putea incalta cu tot cu orteza.

Va rugam sa ne ajutati sa ii gasim Cenusaresei Lucia pantofei! Multumim!

12 thoughts on “Cenusareasa Lucia are nevoie de pantofiori la comanda | Cinderella Lucia needs custom made shoes

  1. buna! iti recomand sa incerci la mopiel. sigur ai auzit de ei. 😉 (au sediu si fabrica, parca? in ramnicu-sarat) cred ca ar putea sa va ajute! pupici cenusaresei frumoase!

  2. Multumesc Simona, dar cautam ceva pt Bucuresti .. ajungem greu spre Ramnicu Sarat si probabil ca trebuie merg intai la luat masuri, apoi proba, iar daca intre timp o deranjeaza trebuie revenit pt modificari .. daca nu gasim altceva, apelam si la aceasta varianta.

  3. Nu stiu exact, dar im inteles de la o prietena ca astfel de pantofoiri se pot face fara costuri prin Casa de asigurari de sanantate cu recomandare de la medicul de familie. Ce-i drept am inteles ca se asteapta cam o luna pentru aprobare. Tot de la prietena mea am inteles ca i-a facut baietelului pantofiorii la BIANG undeva pe Bl. Ferdinand nr. 144 (se poate merge fara programare). Sper sa va fie de folos aceasta informatie. Multa sanatate micutei Cenusaresei!

    • Probabil ca se pot deconta prin Casa de asigurari doar la anumiti producatori. Ma voi interesa pt acest aspect. Vom mergem si la Biang, pt ca intre timp Lucia are nevoie de conduri si nu prea poate astepta. Multu!

  4. Buna, am gasit acest site : http://fr.eorthoshoes.com/index.php, sunt pantofi facuti in Polonia. Par a fi ranforsati in spate, si reglabili, nu sunt prea frumosi.
    In gama de pantofi obisnuiti Kickers sunt relativ mai largi, dar ar trebui sa incercati o pereche (eu stau in franta, daca vreti ceva de pe aici, imi scrieti mail).
    Voi spuneti ca fetita merge practic 100% din timp cu orteza si deci incaltata. Asta e un lucru necesar dar trebuie sa o lasati sa isi antreneze senzatiile. Eu am varus equin (deci un picior mai scurt cu 1cm, 2 marimi diferenta in lungime, etc) si desi am inceput sa merg cam pe la 1 an, faptul ca am fost mereu incaltata a facut ca ma servesc de picior ca de un picor de lemn(cu pantofi ortopedici care se faceau la spitalul municipal din Bucuresti in anii 80), constat ca mergand si desculta, piciorul se “trezeste”. Viata cu o diferenta de 1cm lungime intre membrele inferioare e foarte putin amenajata. Lucrez la birou, nu car lucruri grele, merg mereu cu masina (conduc cu acest picior insensibil). Am multe multe multe perechi de pantofi, un mega buget (facuti pe masura la Bucuresti la un mester care a iesit la pensie intre timp :((( ) Fac kineziterapie si am un aparat de electrostimulare acasa.
    Am lucrat si pe santier, si atunci, da, am avut zile grele, tare grele si dureri. Durerile apar mai ales in membrul mai lung pentru ca genunchiul si soldul lui incaseaza eforturile, scolioza aduce si ea dureri. Talonelete mi-au facut mai mult rau, “scurtand”, lenevind piciorul. As fi putut face orice sport, dar inotul mi-a adus cele mai mari beneficii. Din nou, faptul ca pot conduce masina imi usureaza viata. Privind piciorusele fetitei voastre, vreau sa va spun ca daca diferenta dintre ele ramane doar la nivelul lungimii si hai minim in largime, este un avantaj !
    Sigur, problema mea e diferita de a voastra, dar povestea asta cu lungimea pare sa va preocupe din ce in ce mai mult si mi se parea util sa va descriu cam cum traiesc altii cu cm in minus.
    Cu afectiune si grija, fetita voastra isi va iubi piciorusul si va trece usor peste dificultati, poate mai usor ca cei simetrici si “egali” in toate.
    Va doresc mult succes si sanatate !

    • Irina, m-au impresionat pana la lacrimi cuvintele tale. Imi imaginez ca nu ti-a fost usor si ca experienta te-a facut sa fi tare. Lucia este o luptatoare, cu toate ca are doar 1 an si 7 luni. Cred ca noi ca parinti suntem mai slabi si uneori mai cedam in fata acestor probleme de sanatate, dar tot Lucia ne da putere sa mergem inainte.

      Am postat despre faptul ca un piciorus este mai scurt si mai mic decat celalalt in ideea de a gasi locul unde sa ii putem face pantofiori la comanda si sa nu agravam sau sa ii facem mersul mai defectuos decat este.

      Multumesc inca o data pentru cunvintele de sustinere si iti doresc multa sanatate! Te vom tine la curent cu situatia micutei Lucia!

Leave a Reply

