Lucia ne-a ales …

Lucia (3 luni)

Cineva mi-a zis cu putin timp in urma ca nu ar fi pastrat o sarcina, stiind ca bebelusul va avea niste probleme de sanatate  – aluzie la faptul ca noi, ca parinti, am stiut din trimestrul II de sarcina ca exista o gaurica intre atrii, la inimioara si o problema la piciorus. Din fericire acel Defect de Sept Atrial (gauria dintre atrii) s-a inchis in primul an de la nastere, iar piciorusul il tratam …sau incercam. E adevarat ca abia dupa nastere am descoperit ca toate sunt cauzate de maladia genetica Neurofibromatoza si ca multe alte probleme pot aparea, dar am ales sa cautam solutii, sa clinici si doctori cu experieta si sa ne bucuram de un copil atat de frumos, de bun si inteligent!

M-a simtit putin jignita, dar am stiut in sinea mea ca nu exista optiunea alegerii – acest copil a fost un dar in viata, ne-a dat un sens si de aceea luptam sa fie bine!

Luptam si cu ajutorul vostru!

Nu uitati ca puteti dona cei 2% din impozitul pe venit pt anul trecut completand formularul (sectiunea I): https://agaluciamaria.files.wordpress.com/2013/12/cerere_230_2013_crissaga-1.pdf  . Odata completat, ma puteti anunta cand pot veni sa il ridic. Eu voi merge la administratia financiara si voi depune acest formular (pt provincie il voi trimite prin posta).  Daca aveti prieteni care doresc sa ajute, va rog sa trimiteti acest formular mai departe!

Mai sus vedeti o poza cu Lucia cand avea doar 3 lunite. Este o dulce, ca toti bebelusi, nu?

Va multumesc si eu si Lucia!

   Mamica Luciei, Cristina

 

 

10 thoughts on “Lucia ne-a ales …

  1. Buna ! am si eu 3 formulare completate,sper sa va fie de folos…daca ma puteti contacta pentru a intra in posesia lor.

  2. buna si eu am o fetita tot diagnosticata cu pseudoartroza congenitala tibie stanga va rog frumos din suflet daca se poate sa luam legatura ,sunt disperata nu stiu ce o sa fie in timp cu piciorul fetitei mele

  3. va rog frumos din suflet sa imi lasati o adresa unde putem vorbi si fetita mea este diagnosticata de la nastere cu pseudoartroza congenitala tibie stanga ,la fel nu prea ni s-au dat sanse ni se vb de amputare nu stiam daca o sa mearga vreodata in picioare si cum o sa mearga,la varsta de 3 luni am mers in Bucuresti la Marie Curie la domnul profesor Burnei Gheorghe unde a si fost operata ,i s-au luat 2 bucati de grefa osoasa din 2 coaste si o matrice osoasa Alomatrix,nu a avut voie sa puna piciorul in pamant pana nu s-a consolidat acolo ,deoarece la nastere se produsese fractura ,pe la un an si 3 luni a inceput cu acordul domnului profesor sa mearga incet incet si acum merge alearga ,dar inca are dificultati la mers deoarce tibia inca este curbata si piciorul stang este mai scurt decat dreptul si deocamdata ni s-a zis k e mica si nu se mai poate interveni ,dar pe mine ma sperie gandul ca nu stiu ce o sa fie pe viitor fereasca Dumnezeu sa nu-i ramana piciorul mai scurt mai mult de atat.Ni s-a explicat k e o boala foarte rara ,fiecare caz este altfel ,sa ne asteptam la o operatie sau la mai multe ,nu au nici ei de unde sa stie ,ma rog la Dumnezeu la o minune sa o vad ca merge normal,de aceea va rog din suflet sa imi dati un raspuns daca se poate face ceva mai mult de atat :(,va rog sa imi dati un raspuns.si multa sanatate la fetita cu credinta cu multa rugaciune Dumnezeu o sa o ajute .Doamne ajuta.Eu sunt constienta e o minune ca merge copilul meu in picioare dar ca mama vreau sa o vad bine in totaliate .

    • Draga Petronela,

      Imi poti scrie la adresa cristina.aga@gmail.com si iti voi povesti prin ce am trecut noi pana acum si te pot pune in contact cu medicii care o urmaresc pe Lucia. Si in cazul nostru, sansele de recuperare si pentru o viata normala nu au fost maxime, dar medicii din strainatate au metode foarte moderne, experiente larga si cu siguranta vor incerca sa o ajute pe fetita ta.

      Multa sanatate micutei si astept sa vorbim!
      Cristina Aga

    • Buna….am citit mesajul tau, ceva de genul asta are si fetita mea, as vrea sa stiu ce diferenta este la voi la picioruse

  4. Adrika Adi – diferenta dintre talpa stanga fata de cea dreapta este de aproape doua marimi de pantof. Piciorul stang este mult mai subtire (muschiul mult mai putin dezvoltat), iar laba piciorului este mult mai ingusta, pe langa faptul ca este mai mica in lungime.

    Poti sa imi scrii pe email cristina.aga@gmail.com si iti pot impartasi din experienta noastra de pana acum. Mai avem un drum lung pana vom putea spune ca Lucia este bine,dar avem speranta si credinta ca totul se va rezolva!

    Multa sanatate tie si fetitei tale!

Leave a Reply

