Bunatatea nu are limite!

DSC_3356Lucia este inconjurata de dragostea noastra si de gandurile voastre bune! Chiar daca am mai zis-o de mai multe ori, nu am cuvinte sa va multumesc pentru tot ce faceti pentru Lucia, si implicit pentru noi ca familie! Pot doar sa ma rog pentru fiecare si stiu ca, indiferent de credinta dvs, exista un Dumnezeu care are grija de toti si cu siguranta va va fie bine!

Ieri seara, o persoana cu suflet mare a ales sa ii daruiasca Luciei banii stransi de colegi pentru cadoul de ziua ei. Am fost profund impresionata, si cu greu am putut si ii multumesc cu ochii plini de lacrimi. Pot sa va scriu despre ea ca este o persoana sufletista, o persoana care crede ca in fiecare om exista bunatate, usor timida atunci cand se emotioneaza, dar o luptatoare si un model in viata. Si este prietena si colega mea!

Din pacate nu va cunoastem pe toti sa scriem despre fiecare ce gest mare ati facut, dar stiu ca multumirile pt dvs se vor vedea atunci cand Lucia va alerga si va canta de bucurie (asa cum o face si acum) si operatia va fi fost efectuata cu succes!

Pupici de la Lucia & mamica ei!

Leave a Reply

