Punct. …si de la capat in 2014!

LA MULTI ANI dragilor!

Pentru prima data mi-am dorit ca timpul sa nu treaca asa repede si sa ramanem inca in 2013. De ce? pentru ca luni ar trebui sa efectuam plata integrala a operatiei Luciei la clinica din Basel, Elvetia iar noi ne apropiem de jumatate din suma. Tocmai am rugat aistenta chirurgului, care ar fi trebuit sa o opereze pe 30 Ianuarie sa caute urmatoarea data disponibila. Nu ne dam batuti! Incercam iar si iar si iar.. Cautam orice fel de ajutor si mai ales societati comerciale dornice sa ajute, mai ales ca exista o Asociatia “LUCIA MARIA”, care poate incheia contracte de sponsorizare pentru operatia atat de necesara.

Sa va spun despre cum am petrecut de revelion anul acesta? ei bine am fost in Vrancea, la bunica din partea tatalui Luciei. A fost o sarbatoare traditionala intr-o familie numeroasa, cu multa agitatie, dragoste sufleteasca, cu Plugari si cozonaci, cu grau aruncat pt belsug de copii veniti sa ne sorcoveasca, cu aer curat, galagie si rasete, dar si cu o umbra de tristete din cauza sanatatii celui mai mic membru al familiei, Lucia. Am primit totusi speranta: preotii din zona au discutat cu enoriasii din parohia lor si au reusit sa stranga diverse sume de bani, la care au adaugat rugaciunile si gandurile lor bune. Nu exista cuvinte sa le multumim acelor oameni si sper ca fiecare din voi sa o amintiti pe Lucia in rugaciunile voastre.

Multumim si acelor societati care au dorit sa faca donatii si tuturor persoanelor care citesc despre Lucia si dau mai departe catre prietenii lor.

Ma inclin in fata fiecarei persoane care a donat sau a ajutat intr-un fel si ma rog pentru sanatatea si bunastarea voastra! Un an nou mai bun, cu bucurie si liniste va doresc!

Mamica Luciei (Cristina Aga)

Image

One thought on “Punct. …si de la capat in 2014!

  1. Buna seara. Ma numesc Ana-Maria Ciobotaru si in primul rand va doresc multa putere si mult succes in tot ce va urma pentru micuta Lucia. Sunt parinte si pot doar sa-mi imaginez ce simtiti si cate sperante nutriti ca totul sa fi bine, intr-un final. Am auzit prima oara de acest caz in urma cu 2 saptamani cand Antract a sustinut concertul caritabil din Bucuresti. Nu vreau sa va dau sperante dar vreau sa va ajut. Compania la care lucrez doneaza anual diverse sume de bani si voi incerca sa ii conving s-o ajutam pe Lucia. As dori sa va contactez telefonic, am cautat un numar de telefon dar nu am gasit. Va rog sa ma contactati la adresa de e-mail sau sa-mi transmiteti un numar de telefon la care sa va pot suna eu.

Leave a Reply

